Engelska lektion

Sitter i datasalen på engelska lektion och drömmer mig bort till USA. Det kommer ta 8 år innan jag och Peri kan flytta dit! (Nathalie skriver ;]) Peri vill fortfarande flytta till Seattle medans jag vill flytta någon annan stans, eftersom mamma sade i förrgår att det regnar mest i Seattle. Ska kolla var Tom Felton bor (Killen som spelar Draco Malfoy i Harry potter), han e min nya idol J. Fast han bor säkert i typ någon skitdyr stad, och jag och Peri kommer inte vara så jätte rika när vi flyttar. Men men, drömma kam man ju alltid ^^ Kanske skulle berätta lite om mig själv? Jag heter Nathalie och bor i stockholmsområdet. Jag rider och går på musikal. Mitt favoritdjur är hund eftersom jag har blivit uppväxt med dem (Har inte haft någon, men alla andra har :P) Jag har en kanin som heter Mimzy.

Nu måste jag tillbaka till Engelskan, cya!

//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0